Klachtenprocedure in het AVL
'Van Klacht naar Kracht'
Zo zien we in het Antoni van Leeuwenhoek de klachten die worden ingediend. Om de organisatie actief te informeren, waarderen wij uw moeite om aan ons uw klacht door te geven. Tegelijkertijd kunnen we hiermee de kwaliteit van onze zorgverlening optimaliseren en afstemmen op de behoeften van onze patiënten.
Het Antoni van Leeuwenhoek vindt het belangrijk dat patiënten en bezoekers tevreden zijn. Toch kan het zijn dat u niet tevreden bent en het niet lukt om dit op te lossen met de betrokkene(n). Dan kunt u praten met de klachtenfunctionaris.
Klachten kunt u insturen via het digitale klachtenformulier. U kunt uw klacht natuurlijk ook insturen met de (digitale) post. Mail dan naar klachten@nki.nl of stuur uw brief naar Antoni van Leeuwenhoek t.a.v. de klachtenfunctionaris, Postbus 90203, 1006 BE Amsterdam. Zorg dat u uw naam en (e-mail)adres vermeldt.
Als u alles rustig wilt lezen, kunt u ook onze folder downloaden.
Bent u een zorgverlener en heeft u een klacht? Kijk dan op onze verwijzerspagina.